Vývoj samotnej reklamy

V minulosti bola reklama oddelená od zábavy. Pred začatím Vášho filmu v kine bolo 10 minút venovaných reklamám. Po skončení pretekov organizátor vymenoval sponzorov, povedal niečo o ich službách a poďakoval sa im. Aj dnes ešte niektorý veria že im taký typ reklamy prinesie nových zákazníkov. No komu z Vás sa páčia komerčné prestávky? Alebo si myslíte že niekto číta sponzorov podujatia, ktorí tvoria polovicu plagátu? Niektorým však záleží na tom aby mali účinnú reklamu. Preto používajú postavy z Vášho filmu jednu značku mobilov, tabletov a počítačov. Moderátori pijú z pohárov na ktorých sú rôzne logá. Celebrity sú pyšné na značky šiat, ktoré nosia. Futbalové tímy nosia dresy určitých značiek. Áno reklama sa vyvíja. Je nutné nerozdeľovať veci na komerčnú a zábavnú časť. Spojte to čo je ľuďom príjemné, s tým čo chcete predať.

 

Prečo práve reklamné nápoje?

Našou prioritou je kvalitná reklama a jedinečnosť. Po mnohých testovaniach, poradách a reakciách verejnosti sme dospeli k tomu, že práve nápoje nosiace imidž Vašej firmy alebo reklamný inzerát sú vhodným riešením. Dôvodom je prepojenie pozitívnych emócii a Vašej informácie ako to bolo rozpísané vyššie.