Cieľ č. 1: Pozitívne emócie.

Či už si ľudia nápoj s Vašou informáciou kúpia alebo ho dostanú. Vyvolá to v nich asociácie ako osvieženie, doplnenie tekutín, chuť, vôňa, doplnenie energie, túžbu po sladkom... Preto ponúkame spektrum nápojov, ktoré majú podľa štatistík najväčšiu obľubu pre spokojnosť tých, ktorí ich budú piť. 

 

Cieľ č. 2: Dať ľuďom to čo chcú – spektrum našich nápojov:

Energetické nápoje sú u väčšiny ľudí, najmä u mladých, veľmi obľúbené. J to kategória ktorej trha spotreba rastie násobne vo väčšom meradle ako iné segmenty. Zároveň tvoria Vašu reklamu na ktorú môžete byť hrdí, a ktorú môžete oprávnene nazývať „plnou energie“.

Avšak určitá skupina spotrebiteľov  má výhrady k tomu, že sú škodlivé. Preto sme receptúru vyvinuli tak aby sme tieto výhrady mohli odbúrať. V našich energetických nápojoch sme nepoužili škodlivé syntetické látky, ktoré obsahuje veľa ostatných energetických nápojov a nahradili sme ich prírodnými zložkami. 

Z pív sme vybrali klasické „Pivo 10% svetlé výčapné kvôli tomu, že my Slováci spolu s Čechmi sme hrdí na naše pivovary. Pivo je Varené na Slovensku tradičnou pivárskou technikou, na rozdiel od väčšiny moderných „euro-pív“, ktoré sú riedené vo väčšom meradle.

Pripravujeme tiež svetlé nealko 0%.

Z radlerov zaznamenal na slovenskom trhu veľký boom „Tmavý Radler Citrón“. Spája v sebe sladkú chuť piva a osviežujúci citrón. Tiež je výhodné že si ho môžu dopriať vodiči a pracujúci ľudia, ktorý sa majú vyhýbať alkoholu.

Pramenitá voda. (nechcem tu uvádzať že je v nej veľa minerálov a je podstatná pre pitný režim aby nebola lákavejšia ako ostatné nápoje) Zdravá a imidžová. Namiesto umelých a lacných fliaš je zabalená v kovovej plechovke. Lebo nám záleží na Vašom imidži.

 

Cieľ č. 3: Šaty robia človeka a obal predáva – Budujte svoj imidž

4-6 minút budú ľudia držať Vašu plechovku s nápojom v rukách. Už len samotný fakt že sa budú dotýkať Vášho loga vyvoláva z psychologického hľadiska o veľa silnejší dojem. Preto je dôležité aby bol Váš vizuál profesionálne vytvorený – aby pôsobil pútavo a tiež aby vyvolal požadovanú reakciu. Naše reklamné oddelenie je tu preto aby plnilo Vaše ciele a posúvalo Vás do  sveta nových  dimenzii. Na veci sa snažíme pozerať z Vášho pohľadu,  rozmýšľame strategicky a tvorivo.

Tvorbu vizuálu u nás máte zadarmo. Overiť si našu kvalitu môžete v sekcii galéria. Tvoríme vizuály pre široké spektrum firiem(na dotvorenie imidžu) a podujatí(konferencie, oslavy, svadby, koncerty, otvorenia prevádzok, darčeky pre zákazníkov...)

 

Cieľ č. 4: Zamerajte sa na dôležité veci – postaráme sa aby ste nemali starosti

Naše obchodné zastúpenie Vám

  • odpovie na Vaše otázky
  • prednesie doterajšie skúsenosti z trhu a reálne reakcie koncových spotrebiteľov
  • prinesie vzorky
  • pripraví návrhy ako je možné využiť tento druh reklamy u Vás
  • poskytne spätnú väzbu Vašej stratégii

O tvorbu vizuálu sa tiež postaráme my. Vy si môžete určiť cieľ, cieľové publikum a predmet Vašej reklamnej kampane.

Tovar dovezieme priamo k Vám. Logistika je zahrnutá v cene.