Sezónne prezutie pneumatík v pneuservise ALPEX s originálnym darčekom

Publikované Zaradené v Skúsenosti zákazníkov

Striedanie ročných období je v našich končinách úplne prirodzeným javom a je spôsobené vychýlením zemskej osi a rotáciou zeme okolo našej hviezdy – slnka. Rovnako prirodzeným javom sú pravidelné starosti všetkých motoristov – kedy, kde a ako čo najrýchlejšie prezuť svoje sezónne pneumatiky za pneumatiky na ďalšie obdobie.

V našich zemepisných šírkach sa z výmeny pneumatík stáva  každoročný rituál. Na jeseň sa letné pneumatiky vymieňajú za zimné, na jar zase naopak. Výmena súvisí so špecifickými vlastnosťami jednotlivých typov obutia a výrazne sa odráža na bezpečnosti jazdy. Netreba ju preto zanedbať.

Kedy nastal ten správny čas na výmenu pneumatík?

Čas na výmenu zimných pneumatík nastáva, ak priemerná denná teplota prekročí 7°C. Táto všeobecná hodnota je priemerom najvhodnejších teplôt na prezutie, ktoré sa líšia podľa konkrétnych typov obutia. Nad prezutím preto treba vážne rozmýšľať ak sa priemerná teplota dostane nad 7°C tri dni po sebe.

Na vedomie treba brať fakt, že zimné pneumatiky fungujú pri teplejšom počasí pomerne dobre, no sú príliš hlučné a prehnane sa opotrebúvajú. Letné však môžu pri nízkej teplote zradiť a v prípade sneženia či ľadu je ich použitie zakázané. Netreba sa preto unáhliť a neprezúvať pri prvom náznaku oteplenia.

Na jeseň je situácia opačná. S príchodom nízkych teplôt je dobré prezúvanie zbytočne neodkladať a poistiť sa prezutím na zimné pneumatiky. Okrem výrazne zvýšenej bezpečnosti sa poistíme proti pokute, ak náhle nasneží alebo vznikne poľadovica. Použitie zimných pneumatík je v týchto podmienkach vyžadované zákonom.

pneuservis-alpex-02

Pneumatiky a kolesá treba správne uskladniť

Správne uskladnenie pneumatík by malo byť v suchej, tmavej a chladnej miestnosti. Samostatné pneumatiky treba uložiť nastojato vedľa seba, počas uskladnenia je dobré ich niekoľkokrát otočiť, aby sa predišlo deformáciám. Obuté pneumatiky na diskoch je vhodné uskladniť nahustené na normálny tlak, naležato naskladané na sebe do „komína“. Alternatívou je zavesiť ich za disk bez ohľadu na polohu.

Okrem domáceho uskladnenia dnes množstvo pneuservisov ponúka službu zimného alebo letného uskladnenia pneumatík priamo v prevádzke. Tým odpadajú vodičovi i starosti s odvozom a dovozom obutia pri sezónnej výmene. Servisy ponúkajú sezónne uskladnenie obutia za poplatok, ktorý sa pohybuje spravidla od 10 do 20 eur.

Jedným z nich je pneuservis a autoservis ALPEX v Šali.

Pneuservis ALPEX: Otvorené 7 dní v týždni do 20:00 hod

S autoservisom a pneuservisom “v jednej osobe” ALPEX v Šali spolupracujem už asi 2 roky. Veľmi sa mi páči a je mi sympatický prístup tohto pneuservisu (a zvlášť majiteľa Petra Alföldiho) k zákazníkom – t.j. snaží sa byť k dispozícii práve vtedy, kedy to motoristi potrebujú. Veľa zákazníkov si získal práve kôli svojmu sloganu: “Sme tu pre vás 7 dní v týždni do 20:00 hod.”.

Samozrejme, nie je to to jediné, čo pravidelne priťahuje zákazníkov práve do tohto pneuservisu.

pneuservis-alpex-energy-drink-03

Zákazník: “Keď prezujem 4 pneumatiky – dostanem energetický nápoj ako darček? Minule som tiež dostal.”

Majiteľ Peter Alföldi zvolil originálny spôsob, ako pravidelne prilákať svojich zákazníkov na sezónne prezutie pneumatík. Pokiaľ si zákazník objedná prezutie všetkých 4 pneu, dostane originálny darček – plechovku energetického nápoja, ktorý sa nedá kúpiť v žiadnom hypermarkete.

Reklamný energetický nápoj má svoju vlastnú, originálnu potlač! Grafický návrh je vyrobený presne na mieru zákazníka – on si sám určí, čo bude na plechovke natlačené. Môže to byť iba logo predajne alebo prebiehhajúca akcia na ďalšie proodukty (služby). Čo sa však nachádza na úplne každom reklamnom nápoji – je kontakt. V tomto prípade na pneuservis ALPEX.

Pre pneuseervis ALPEX je to výborná reklama, pretože:

  • pokiaľ sa zákazník rozhodne, že energetický nápoj vypije počas čakania na prezutie – može sa z plechovky dozvedieť presne to, čo mu pneuservis “podsunie”. Napr. že cena za uskladnenie pneumatík je len toľko a toľko EUR. Prípadne sa môže doznevieť číslo na jeho odťahovku, keby sa vyskytli prípadné problémy. Možností je veľa.
  • ak sa zákazník rozhodne, že si reklamný nápoj zoberie a vypije ho na inom mieste – plechovka reklamného nápoja bude vždy pútať svoju pozornosť pre svoju jedinečnosť.
  • reklamný nápoj naplnený energetickým nápojom BOSS je navyše veľmi chutný – takže Peter Alföldi sa rozhodol, že si dá týchto nápojov vyrobiť viac a začne ich predávať aj vo svojom autoservise. A čo myslíte, oplatilo sa toto rozhodnutie? Isteže áno! Reklamný nápoj je žiadaný a nejednému zákazníkovi spríjemnil čas servisného zásahu alebo služby.

Nápad vyrobiť reklamné nápoje s vlastnou potlačou sa pneuservisu ALPEX oplatil

Nápad ponúkať reklamné nápoje ako darček k určitým službám alebo predávať ho vo svojej predajni sa jednoznačne pneuservisu ALPEX oplatil. Zákazníci si už sami žiadajú tú chutnú pridanú hodnotu, ktorú dostali pri minulej návšteve.

A čo na to majiteľ pneuservisu ALPEX? To sa dozviete priamo od neho – chystáme sa s ním natočiť video – takže v niektorom v ďalších článkoch si môžete pozrieť jeho vyjadrenie.

Každopádne prezradím, že Peter Alföldi je s reklamnými nápojmi veľmi spokojný a nevie si tento nápad vynachváliť. Teší ho zvýšený záujem o jeho služby a fakt, že je jeho zákazník spokojný a rád sa k nemu vráti aj nabudúce.

Tak čo poviete: neskúsite aj vy reklamné nápoje s vlastnou a originálnou potlačou vo svojej firme? Napadlo aj vás riešenie, kde by sa dal využiť energetický nápoj s logom vašej spoločnosti? Porozmýšľajte! Rozhodnutie je na Vás.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *